Kızlar ilk kez anneyim ve herşeyi doktorumuza sorarak yapardık. Üç gün önce asilarimizi olduk. Aynı gün içinde ilk dişi patladı. Ve sabahında aşı ile birlikte sorduğumda 5.ayda dişi patlar dedi doktorumuz. Fakat aynı gün patladı. Banyo yaptırabilir miyim diye sormuştum çünkü iki günde bir rahat uyuması için yaptiriyordum. Serbest olduğunu söyledi. Aşı yapıldığı gün hem dişi çıktı hem banyo yaptırıp yatırdım. Ateşi 39a kadar çıktı. Ve dünden beri boğazı dolu burnu tıkalı ne yaptıysam açılmadı tekrar tıkandı. Sesi falan da gitmiş yavrumun. Öksürük vardı kuru onu da sorduk bu aylarda normal havalar malum dedi inandik. Şimdi balgamlı oksuruge döndü. Aynı şekilde bende onunla hasta oldum. Napicam bilmiyorum. Eşim askeri personel iki üç gün boyunca olmayacak tek başımayım. Oksurmekten çocuğum uykuya dalamiyor bile.