Lokma Bizde lansinoh kullanıyoruz. Emzigi yumuşacık ve bebegim kolay tutuyor. Videolar da anne memesi uzuyordu ondan etkilenip aldık 😄
feldspar bende chicconun 0-6 ay “easy transition from breast” biberonu var. sıkıntı yaşamadık meme reddi olmadı