Hanımlar merhaba 9 aylık oğlum var 3 aydır nerdeyse düzenli olarak kulaklarında sarı kir var ve yapışkan durumda doktora söylediğimde normal akması iyi birşey dedi ama sürekli olması normal mi yani sizin bebeğinizde böyle birşey oldu mu çözümü var mı ya da ?