Pişiğin en iyi çözümü su ve pamuk kullanmak ve de çocugun kirli bezinin uzun süre kalmaması ben hemşireyim bez de markaya asla takılmam sonuçta çöp oluyor ama ıslak mendilde kullanmam kendim 10 aylık bebeğime doğduğundan beri a101 bezi kullanıyorum kızımı da onunla büyüttüm