Kızlar bundan kısa süre önce babamın evi terk ettiğini annemi ve kız kardeslerimi bırakıp gittiğini yazmıştım bugün bı şekilde biri acaba büyü mü yaptılar diye aklımıza soktu biz bı hocaya sordurduk olayı anlatmadik babamın iç sıkıntısı olduğunu bunaldigini söyledik büyü olduğunu söylediler sormak istediğim şu biz yarın büyüyü bozdurma ya gidicez fakat tam emin olmak istiyorum acaba Elazığ da veya yakında güvenilir bı hoca varmı bildiginiz sadece telefonda isim verip bakmasını istiyoruz