Arkadaşlar görümcem kazara 4. Ye hamile kaldı Allah korkusundan dolayı aldırmadı. suan 5 aylık sorun şu ki devlet hastanesine gidiyor. 3 üde normal doğum artık normal doğum dirayeti göremediği söyledi doktor kendi rızasıyla sezeryana alır mı ? Plesantası biraz aşağıdaymıs bebişin bu sezeryan yolu demektir ama doktor o yukarı çıkar demiş yani normal doğum yolu gözüktü.. SORUN Tüplerini de bağlatmak istiyor çünkü normal doğurursa tekrar bi gebelik riski var daha 32 yaşında lütfen kınamayın sizin de başınıza gelir sizlerden bu durumu yaşamış olan varsa fikir edinmemi rica etti.. varsa bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim 🙃🙏🏻