Şuanda 2.5 yaşında. şubat ayında 3 e girecek ama malesef konuşmuyor. Anne nerede? Baba nerede? Dede, al, fok balıgı,agaç, panda, babanne anane gibi kelimeleri sadece söyleyebiliyor. Açılıcak gözüyle bakıyorum ama uzun zamandır hiç bir kelime eklenmedi ne yapmalıyım dil terapist için geçmi kaldım :(