Kızlar merhaba
Bebeğim 3 ay 15 günlük, bu haftabaşından beri memeye geldiğindr kafasını çeviriyor. Önceden çok ağlıyorsa bazen istemezdi ama genellikle memeye çok hayır diyen bir bebek değildi. Bu pazartesiden beri günde belki 3 kez emiyor o da uykulu vs ise. Emzik tutuyor mesela ama memeyi emmiyor, kafasını çeviriyor. Acaba büyüdü de emzirme aralığı mı açıldı? Yani 3-4 saat emmeden durabilmesi normal mi tok diye mi istemiyor yoksa bu bir atak dönemi mi? Cok üzülüyorum böyle :( yaşayan var mı aynı dönemde?