9 aylık kızım var yemeğe hep beraber oturuyoruz mama sandalyesine koyuyorum ayaga kalkıyo durmuyo orda normal sandalyeye oturtuyorum ordada durmuyo ya bugun sandalye devrildi kızımı son anda tuttum yer sofrası kurayım diyorum ordada yemegin icine girmesinden korkuyorum 😂 napcagımı sasırdım siz nasıl nerde yediriyosunuz