ceylan34 35 ve altı dogan bebeklerde detaylı göz taraması oluyor dogru ama digerlerine gereksiz stres oldugu icin ben gitmemistim. İhtiyac duyuldugunda gidilme taraftarıyım ama yinede siz bilirsiniz. Ayrıca detaylı göz taraması net sonuc vermiyor söyliyeyim. 35 de dogan kızım hatırlamıyorum ama sanırım 40 a uyumlu sekilde göz taramadı oldu arastırma hastanesinde 1 saat sürdü, cok iyi gecti görüyo vs dendi. 3 yasında tekrar göz kontrolü yapılınca gözlerinin 9 numara oldugunu ögrendik. Bosyere cocuguma çin işkencesi gibi detaylı tarama yaptırmışım..