Kizlar 17 Ekim’de bebeğimin 18 ay aşısi varmış ve bn kaçırmisim çokta önem veririm aslında ama atlamışım işte varmı bı kaç gün geciken sorun olurmu acaba bide biz 17 ay 27 günlük olmuşuz bugün 3 gün sonra 18 ay olacak tam sizde nasıl oldu yardimci olurmusunuz