Dilaraegg bu aralar 4. Ay anneleri bitik :) biz de öyleyiz . 7 gibi uykusu geliyor ağlamaya başlıyor , saat 10 gibi dalıyor , o zamana kadar on dk da bir kalkıyor . Gündüz uyku yok gibi bir şey , emerken gözü sürekli dışarda, çıt duysa bırakıyor . Bazen sadece kucakta zıplarken emiyor . Yatırınca uyurdu bebem valla deli gibi bir şey oldu . Kendimi teselli etmeye çalıyorum ama çooooookkkkkk bunaldım . Allah yardımcımız olsun