tuuuba uykularımın katili travmam oldu benım de resmen 3,5 aylıkken yüz üstü dönmeye başladı o zaman kundak yapıyordum ama anca 1 ay yapabildim sonra iki yanına yastık koydum ama omzunun altından dönemesin diye o şekilde de bir süre idare etti 1 hafta sonra 6 aylık olacak yatağını en alta indirdim zaten de bu sefer kendıni köşelere sıkıştırıyor oyle uyuyor 😅 bu yeni nesil bebelere hamileyken vitamin fazla alıyoruz bence bizim bebekliğimizde annem put gibi yatardınız siz kıpırdamadan diyor 😂 ben bir süre kontrol ettim kendini kurtarabiliyor baktım kurtarıyor biraz rahatladım ama gece sürekli kontrol ediyorum