Bizimki üç aylıktan popo üstünde destekli oturmaya başladı kucağımızda filan çok oturuyordu şimdi 4.5 ay çok seviyor öyle oturmayı kucakta veya mama sandalyesinde destekli oturtuyoruz
Emekleme çabalarımız var ama henüz yapamadık yapamadıkça da sinirleniyor 😅