AegeansMom Bebelac gold alıyorum kabı olmadan geliyor engllish homeden bir kap aldım ama mamanın dibine gelirken kolum hep mama tozu oluyor var mı şöyle geniş ağızlı derin bir kap öneriniz. Aradım taradım bulamadım önerinizi bekliyorum
atlasdnz AegeansMom bir tane kutulu olanından alın varsa, paketli aldıklarınızı da onun içine dökerek kullanın. sma kullanıyorum ben kutulu olandan bazen paketli aldığım oluyor o kutunun içine döküyorum.
Iremylcnkya07 AegeansMom yani ben tupperwareye koyuyordum bazen. Bazen de hipp kullanmıştım onun metal kabına koyuyordum herhangi ağzı sıkı bir kaba da koyabilirsin zaten çabuk bitiyor
heymom__ AegeansMom bambum markanın kavanozu var cam kapağı bambu. Genişliğide güzel ebatıda. Bulabilirsem görsel bırakırım
AegeansMom atlasdnz yemiyor başka mamayı bende düşündüm onu da mama boşuna çöpe gidicek diye üzülüyorum