Melmel637 Bebeğim daha yeni 4 aylık oldu ve sağlık ocağındaki hemşire 4.ay aşısı yaptırmamı söyledi fakat 4.ay aşısı 4.ayın sonunda yapılmıyor mu dediğim zaman birşey olmaz tarihten dedi aşı tarihi farkediyor mu ? 2 ay aralık olması anlayamadım