mgns Kızlar 4 gün önce normal doğum yaptım. Karnımda şişlik var hala korse taktım. Sizde ne kadar sürdü birazcık olsun toparlaması
beyzzsenturkk_ mgns 9 ay oldu eskisi gibiyim sadece basenlerim ve popom büyüdü ama karnım beni rahatsız etmiyor sadece derim yumuşadı eskisi kadar sıkı değilim 7 kilo fazlam var normal doğum yaptım korse kullanamadım cok rahatsız etti rahmimi
queenmom_ mgns 2 buçuk ay önce sezeryan doğum yaptım 68 le hamile kaldım 90 la doğuma girdim şu an 65 kiloyum göbek falan kalmadı
Sinemeyra Benim 4 ay oldu kocaman bi sezeryan göbeğim var pantolonlarım ve çoğu üst giyimim olmuyor🤦🏻♀️