Prenslerin_Annesi34 çok teşekkürler 🤍yok aniden oldu. 😔 annem bi dolandırılma olayı yaşadı, 2 ay içinde hastalığı başladı üzüntüden ne yazık ki. İlk farkettiğinde gitseydik doktora çok daha güzel olabilirdi herşey. Söylememiş bize geçici sanmış. Bi gittik evre 4, karaciğere bile yayılmış.. çok şükür şimdi daha iyi 🤍 Allahm kimseyi korktuğuyla sınamasın, ailesiyle evlatlarıyla sınamasın. İnşallah güzel haberler alırsınız 🥰