Zehra-kmt aynısı oldu 3 ay 20 günlükken başladı doktora götürdük sonra yemiyor diye dedim gezdirerek yarım saat 40 dk da yediriyorum dedim. Doktor bu ayda oluyor geçer dedi 4. Aya yakın geçti hatta o ay 600 gram almıştı azdı sonra kapattı arayı gerçekten geçti geçicek ama pes etmeyin amzirebildiğiniz kadar emzirin zorlada değil bırakınca bekleyin yeniden teklif edin uzunda sürse devam edin