vaveyla_1 Sabah aç karnına mı veriyosunuz yoksa kahvaltıdan sonra mı yada gün arası mı? Aç mı daha faydalı tok mu? Yeni aldım ne şekilde kullanayım tavsiyeleriniz??
Iremylcnkya07 vaveyla_1 ben öyle yemek yedikten yarım saat 1 saat sonra veriyorum az yapıyorum çok değil
birfincantuzruhu vaveyla_1 bebeğiniz ne kadar bilmiyorum ama ben kendim yapıyorum yazın karadutun suyunu sıkıp kaynatıyorum sabahları aç karnına 1 tatlı kaşığı hergün veriyorum acayip iştah açıyor. Oğlum 3 yaşına girecek Kasım’da
Sinem61 vaveyla_1 ben bazı pankeklerine koyuyorum şeker niyetine bazen de biraz suya koyup çay gibi veriyorum. Fazlasının zararlı olduğunu söyledi doktor o yüzden her gün düzenli vermek istemedim
vaveyla_1 birfincantuzruhu 14 aylık canım. Valla bende bizim pazardan aldım mersin muttan gelmiş abinin akrabaları yapıyomuş baya sordum çok temiz doğal falan dedi tadına baktım çok güzel. Evet iştah açtığını bende duydum peki aç karnına verdikten ne kadar süre sonra kahvaltısını veriyosunuz
vaveyla_1 Sinem61 ben bugün ilk kez denedim dediğiniz gibi çay bardağına yarım tatlı kaşığı koyup sulandırdım beğendi içti arada bir de sulandırmadan vereyim diyorum
birfincantuzruhu vaveyla_1 uyanır uyanmaz veriyorum zaten hemen kahvaltı yapmaz binyarım saat sonra da kahvaltı yapar.
vaveyla_1 Eskiz25 benim bebeğim 14 aylık yeni başladım ama 10.ayda da başlayanlar var doktorunuza danışabilirsiniz☺️
sseymanur vaveyla_1 ben meyve suyu gibi suyla karıştırıp veryrm kahvaltıda genelde Zühre ananın karadut özünü kullanyrm