eymenin_annesi34 2929_61 atak haftasında olabilir misiniz genelde o dönemlerde oluyor diye biliyorum ya da gazı olabilir mi
eymenin_annesi34 2929_61 olabilir bazı çocuklar o aylarda çıkarıyor ateşine falan arada bakın yine de ama dediğim gibi zaman zaman bazı dönemler meme reddi olabiliyomuş almadığı zaman sizde strese girmeyin doktorum bana sen strese girersen oda hisseder almaz demişti
2929_61 eymenin_annesi34 ateşi falan yok ama sanki damagi kabarmış bide her bulduğunu ağzına götürüyor ağzından salyalar akıyor duş aldırdım şuan uyuttum
eymenin_annesi34 2929_61 doktoruna bir gösterin yine de isterseniz bizimkide 4 aylık diş belirtileri henüz çıkartmaz ama aylar öncesinden başlar belirtileri demişti belki sizinde çıkartmasa bile belirtileri vardır sadece