kucukprensannesi bebeğim doğduktan sonra 1 hafta yoğun bakımda kaldı. o süre zarfında hep biberonla mama vermişler. hastaneden çıktıktan sonra emmedi hiç, o kadar uğraş vermeme rağmen asla kabul etmedi. birkaç gün sütümü sağıp biberonla verdim. bi yerden sonra sütüm de kesildi, sanırım emmediği için ya da yaşadığım stres, korkudan olsa gerek bilemiyorum. ben tamamen biberona alışmış olduğu için memeyi kabul etmediğini düşünüyorum.