Nzla Bebeğim 5 aylık agulama ses çıkarma vs bunları pek yapmıyor 3-4 aylıkken daha çok yapıyordu ben konuşuyorum kendisiyle ama bana sadece gülüyor bakıyor sizin bebekleriniz nasıl merak ettim böyle olan başka bebişlerde var mı
motherofLeyla Nzla arada oluyo ya bizimki şuan 7.ayına girecek mesela bi gün akşama kadar susmaz sürekli bişeyler anlatıyo kendinde ne anlatıyo bilmem 😂 ama bi gün oluyo pek seslenmiyo felan bence canları nasıl isterse öyle yapıyolar 🤷🏻♀️
Derya0655 Nzla bol bol konuşun. Dışarı çıkartın başka insanlarla iletişime geçsin. Yani başka kişiler konuşunca daha çok ses yapıyorlar genelde
Deniz001 Nzla bizde aynı şekilde böyleyiz gülme ve çığlık atma var şu an agulamıyor ama değişik sesler çıkarıyor özellikle eli ağzındayken konuşuyormuş gibi anlamadım ben bu kızı 😄
Nzla elisa2705 arada oluyordu ama bu ara yok eşim göreve gitti biz de bebeğimle evde yalnızız ondan olabilir mi ki diye düşündüm ama bilmiyorum kafama takıldı
Nzla elisa2705 motherofLeyla galiba öylede olabilir çünkü daha önce çıkarıyordu en çok da babasına yapıyordu beni genelde dinliyordu
Sun_mom Nzla çocuklar bizden sıkılıyor bence sürekli gördükleri için😊farklı insanlara daha çok tepki veriyorlar