Bebegım 53 gunluk mama takvıyesı yapıyorum aptamıl proysneo kullanıyoruz gaz sancısından bebegım mahvoldu bagırsaklarının sesını duyarsın o derece mamanın da etkısı varmı acaba dedım bugun sma optıpro 1 aldım henuz bır kere verdım dıgerıne gore daha guzel ıctı sma yı ama farklı bı mamaya gectıgım ıcın endıselıyım acıkcası Sızlerde bu sorunu yasayan varmı ? Neler yaptınız gaz ıcın