Merhaba arkadaşlar. İki erkek bebek annesiyim. Büyük oğlum 28 aylık öbürü 2 ay 39 günlük. Oğlum kardeşini aşırı derecede kıskanıyor. Sürekli bize vuruyor kardeşine vurmak istiyor. Aşırı derecede hırçınlaştı o kadar çok yoruldum ki bu durumdan. Yumuşak davranıyorum her türlü şeyi yapıyorum ama o hırçınlık geçmiyor. Kafayı yemek üzereyim ne olur önerisi olan varsa yazsın