@rumeysa_2323 9 aylıkken benim kızımın boğazları kızardı o güne kadar iştahı yerinde gayet güzel yiyen bı bebekti anne sütü de alırdı günde 120cc filan da mama içerdi hatta biberonu görünce heyecandan eli ayağına dolanırdı 🤭 ama ne olduysa o boğaz kızarmasından sonra oldu bütün iştah gitti sadece emmek istedi ek gıdayı reddetdi 30cc bile mama içmez oldu sonra daha yeni yeni iştahı yerine geliyor mamayı içiyor hatta şuan hâlâ peynir grubunu yemez haşlama yumurta yemez tavada yumurta yemez menemen tarzı şeyler yer yada patatesli yumurta filan yer pankek yemez ama çorba yemek yer inşallah sizinki de geçici bir durumdur 🤲