Merhaba kızlar 27 yaşındayım göğüslerim 80 85 beden arası büyüklükteydi . Hep yumuşaktı ama dikti . Hamileliğimde büyüdüler sertleştiler suan 2 aydır emziryorum . Göğüslerim bazen sert bazen yumuşacık oluyor ve artık baya baya sarıklı gibi yani kalem koysam durur . Daha 2 ayda böyle oldu bunun için bi öneriniz var mı evde emzirme sütyeni takıyorum bazen Onuda takmıyorum ondan mı ama normal sütyenle emzirmek çok zor oluyor . Napmalıyım başına gelen var mı eski haline dönecek mi ?