Elif_12 18gunluk bebeğim yetersiz beslendiği için doktorum mama takviyesine başladı ağırlıklı olarak mama veriyorum son beş gündür ve ve sgun boyunca kakasını hiç yapmafi bugün yeni yaptı üçtür değiştiriyorum altını hep koyu yeşil çamur gibi bir kaka var normal mi acaba
Mk123 Elif_12 yesil kaka iyi beslendigini gosterirmis, benkmki dogdugundan beri hep yeşil yapar, bazen sulu, bazen kina gibi ama hep yesil, gecen kaka tahlilide yaptrdk sorun gorulmedi, herkes sari yapr benkmki neden yapmaz anlayamadım
Zmnl19 Elif_12 cok normal mamalairn iceriginde demir oldugu icin yesil kaka yapiorlar cnm bnmkizimda 1 ay anne sutu alabildi hep oyle kakasi
Elif_12 Neshas beyaz kaka da mı var ilk defa duydum teşekkür ederim umarım geçicidir bizim de usutmesinede dikkat edicem
Neshas Elif_12 üç tane doktora götürdüm üçüne de yeşil kaka sordum mukuslu sordum normal kan yoksa dediler ha senin bebeğin de çıkar Allah muhafaza bilemem kontrole gittiğinde fotoğraf Çek göster hem için rahat eder