Ben trendyolda da satılan sensörlü el lambalarından aldım gün ışığı renginde, gece bebeğim uyandığında yastığımın altında o lamba var hemen açıyorum, şarjlı, sonra kapatıp yatıyprım. bebeğimin boyu persentilde en yukarda bence gece karanlıkta uyumasının etkisi var büyğme hormonu karanlıkta salgılanıyor bilginize