Kızlar 20 aylık kızım var ama gebelik belırtısı olarak hıcbısey yaşamadım yani hamıle degılmısım gibi geçti bulantı fılan hiç olmadı smdı 8 haftalık Hamıleyım ama bulantı var ağızda metalik tat sürekli uyku hali normalde ilk gebelıkte daha yoğun olurdu belırtı dıyorlar bide acaba cınsıyet farklı diye olabılır mı halbuki kızlarda daha çok belırtı olur diye duydum erkek de pek olmaz dedıler bılemıyorum belkıde kızda bünyem kaldırdı erkekse eğer kaldırmadı pek yada her gebelık farklı bılemedım tecrübeyle benim gibi olan var mı ??