Hazalinannesi geçmiş olsun cnm öncelikle bende 33+3 haftalık doğum yaptım bebeğim 9 gün kaldı küvezde çok şükür şuan 6 aylığız bizde ilk eve çıkdığımızda aynı sorunu yaşadık kesinlikle uyanmıyordu altını açtım, burnunu sıktım, soydum, çenesinin altıyla oynadım neler neler uyanadıramıyordum. Hastaneden çıkarken ebemiz numarasını vermişti onu aradım durumu anlattım topuğuna parmakla sert bi şekilde vur dedi canı acıcak ağlıcak biraz ama uyanır dedi yoksa uyudukça kan şekeri düşücek sarılığı artar dedi o daha kötü tekrar küveze girme durumu olur demişti. İçim eriye eriye yaptım bir tek öle uyandırabildim ilk bir kaç gün sonrasında uyanması kolay oldu. Hala adapte olamadıkları için kendini anne karnında hissediyolar demişti. Vazgeçmeden her yolu dene demişti.