Atak denilen şey genelleme bence , gaz sancılarının , diş çıkarmanın , etrafa farkındalığın arttığı dönemlere atak demişler.. eskiden atak mı vardı diş derlerdi bebek tanıyor derlerdi 😂 ben hiç bakmadım ve atak falan da demiyorum 4bucuk aylığız damağı kaşınıyor huysuz bu aralar elini ağzına sokup ısıtmaktan uykuy dalamıyor bunun adına atak koymuslar bence 😂