yumamiii vegan çikolata yazılmış. Onu aliyorum migrostan. Bir de browni kurabiye yaptım bi kere. Tereyağı yerine becelin bitkisel margarini var onu kullandim. Yine migrostan bulabilirsiniz. Yani sağlıksız tabii margarin ama bi seferlik tatli için bir sey olmaz, paketli yesek yine ayni sey diye düşünüyorum.