Ya Allah aşkına yardım edin 1 yaşına girmesine 3 gün kaldı uykuyu geçtim uyumuyor doğduğundan beri 19 20 saat uyumuyor. Yemek veriyorum ağlıyor, kucağıma alıyorum ağlıyor, yere koyuyorum ağlıyor, oyuncak veriyorum ağlıyor, banyo yaptırıyoruz ağlıyor, alt üst değişiyorum çıldırıyor, oyuncağını elinden düşürüyor ağlıyor, veriyorum yine ağlıyor, kendim su içiyorum ağlıyor, dışarı çıkıyoruz ağlıyor, daha sayabilirim herseye ama herseye ağlıyor artık kafam kaldırmıyor sürekli ağlama sesi beynimin içinde yankılanıyor. Hastaneye götürdük boğazına kulaklarına ciğerine baktılar, tahlil yapıldı sorun yok, ağrı kesici veriyorum bi yeri ağrıyorsa diye yok yine ağlıyor. 4. Disi patladı dıştan gözüküyor iyice. Sizinkiler de böyle mi yaa walla artık psikolojim bozuldu🥺🥺 ne uyuyabiliyorum ne yemek yiyebiliyorum ne su içebiliyorum. Sadece anne sütü alıyor sütüm kesilecek diye korkuyorum artık