Northstar28 ben de çok gerilmiştim hatta şehir dışından annemi çağırmıştım ateşlenirse elim ayağıma dolaşır diye ama çok şükür olmadı. Siz yine de doktorunuza calpol ateş düşürücü yazın 37.5 u geçmediği sürece vermeyin diye tembihlemişti bizi hemşire. Allahın izniyle siz de rahat geçirirsiniz ❤️🙏🏻