Eliftrkmn12 Merhabalar 4 bucuk aylık kızım var cerazette kullanmaya başlayacağım fakat ilk kez kullanıyorum bugünde adetimin 2.ci günü kullanmaya başlasam bir sıkıntı olur mu kullanan var mı?