10.5 aylık kızım, sürekli gözlerini ovuşturuyor. Uykuyla alakalı değil, o kesin. Ellerini yüzünü yıkıyorum temizliyorum duru suyla gene ovuşturuyor. Kızarıklık, şişlik hiçbir şey yok. Ovuşturuyor ovuşturuyor sürekli ovuşturuyor. Randevu aldım ama gününe çok var. Sizce neden böyle yapıyor?