Bana 2 3 ay tek öğün ver dedi en fazla iki öğün olsun dediler.Mamalar organik diye satılan ürünlerde böcek çıkması gıda tanıtımı yapan hepsi aynı yerden ürün tanıtımı yapması tamam zaten organik alcam e bbektende düşünüyorum çoğunu sizce yanlış mı düşünüyorum 6 aylık bebeğe 3 öğün fazla değil mi 7 aylık bebeğe de 🙄Bu arada ilk çocuğum tecrübelerinizi bekliyorum 🌸