ks1210 bebeğim 24 günlük, özellikle ilk 10 gün aynı senin gibiydim ve başlık bile açtım ben napıcam diye. Yoğun bakım sürecimiz de olmuştu gerçekten inanılmaz zor, karamsar, kötü günlerdi. Hala çok zor ama biraz daha alıştığımı hissediyorum. Herkes geçecek dedi, ben şimdi sana geçecek diyemiyorum çünkü bende geçmesini bekliyorum 🙏🏻