Edaaksoy Hiilyuss 10 bitti canım 15 gün önce muayene oldu kilosu 8 boyu 70 cm çokmüst üst üste hastandı ve düş çıkartıyor kilo alımı yemesi felan çok güzeldi ama şimdi ne yedirebiyorum nede kilo alıyor
Hiilyuss Edaaksoy sağlığı yerinde ise üzme kendini ve kıyaslama kimseyle💕 dogum kilosu yüksekti bizim yoksa çok bisi almadı standart gidiyo
Edaaksoy Hiilyuss 2.500 dogdu 48 cm di ama yine de anne yüreği bu aralar hiç bir şey yediremiyorum o kadar üzülüyorum içim gidiyor ki anlatamam