ebraz Themom_ valla hiç iyiye gitmiyor çocuk gazdan ağlıyor doktorun önerdiği bir damlayı kullandık 230 tl fiyatı başka bir doktorda başka damla önerdi eşimde onu alalım belki o iyi gelir dedi bugün gitmiş eczaneye 450 demiş eczacı eşimde şaşırmış bir damla alt üstü 😕
Stresbabacimstress Themom_ hepimizin özel sağlığı var olmayanların Allah yardımcısı olsun 😏 52lik kesim çok mutlu şuan
nescafebagimlisi Hastada olamayacağız , çocukları da götüremeyeceğiz böyle olursa galiba afrikadakiler gibi sürünüp gideceğiz 🥲
Themom_ nescafebagimlisi bebeğimin doktoru 1350 tl oldu inanılmaz. Babasının kızıma yaptığı en anlamlı şey özel sağlık sigortası gerçekten.
Beyninizikullanmakucretsizdir Tavuğun götünden çıkan yumurtaya bile zam geliyorsa bunlar normal geliyor artık hiç şaşırmıyorum 😅
Themom_ ebraz diş çıkartma döneminde bebeğim doktoru rahat etsin diye jel verdi 340 tl ödedim şok oldum şok
Tubasahra Themom_ Kesinlikle 2600 gibi birsey ödedik 3 muayne de paramizi çikardık.Daha 5 muayne hakkimiz var.
nescafebagimlisi Themom_ evet keşke bizde yapsaymışız bizimkide pahalıydı devlet hastanesine götürmeye başladık 6 aydan sonra yine acil durumlarda mecbur götürüyoruz yoksa pahalıya patlıyor
Beyninizikullanmakucretsizdir Themom_ ahh patlamadı gitti ampuller biraz karanlıkta olsak hiç fena olmaz 😁😁
Themom_ Tubasahra bizim de daha 5 muayenemiz var yaşına kadar o yuzden içim rahat ve ikimize toplamda 13 bin ödemişti eşim