Asporceee kullandım. Bebeğim hapşuruyor ve öksürüyordu, o gece hemen zeynep kamil acile götürdüm ama ciğerlerine inmediği için hiçbir şey yapmadan geri gönderdiler. Ertesi gün kendi doktorumuza gittik, serumla karıştırarak ventolin verdim 3 gün. Çok şükür ciğerlerine inmeden hem de burun-geniz tıkanıklığını açarak geçti şikayetimiz. Korkmayın, kısa sürede geçiyor inşallah. Kullanmasak astım bronşite çevirebilirmiş, bende de astım geçmişi olduğu için doktorumuz hemen önlem almıştı :)