Hicrandemir 3 ay 8 günlük bebek 6 ,7,8 saat yemeden durur mu illa çok acıkıp ağlaması gerekiyor ki emsin aksi taktirde emmiyo sizinkiler nasıl lütfen bisey diyin memede bazen diliyle oynayıp bazen çok agliyor😔
mom0989 Hicrandemir canım meme reddi yaşıyorsun sütünü sağ kaşıkla ver aç bırakma 3 ve 4. Aylarda bu tür şeyler yaşayabiliyormuş. Aç Bırakma. Kaç kg ?
wafflee_42 Hicrandemir Benimde öyle ayy. Gün içinde kendi istemedikçe almıyor. Gece emerek uyuyor. Değişik bi durum
Deletedmom115 Hicrandemir 6 7 saat açken emmek yada mama istiyor mu? Yani sütünüzde bir değişkenlik var mı? Istiyorda o değişiklikten kaynaklı emmek istemiyor olabilir mi? Yani çok fazla bir zaman bu. Bu kadar saat aç kalması iyi değil. Meme reddi diyeceğim ama bu kadar olmaz herhalde.
Tugba94_yk Hicrandemir uykuya geçtiğinde uyukluyken ver uzun emer öyle aç bırakma sağ kaşıkla ver canım
Bahar35 Emzik tutuosa canim emzigi ver sonra hemen gogsunu ver surekli yap bunu sonra emer zaten malesef bizdede oluo bazen
mom0989 Hicrandemir biz de 5.700 dük canım tam 3. Ay da. Emzirme danışma biraz sabır dedi. Zorlu bir süreç geçecek dedi. Ama lütfen emmiyorsa 2 saatte bir sağ sütünü ki azalmasın sütünü o sağdığın sütü biberona koy kaseye sıcak su koy ılınsın kaşığı ile ağzına dök o yutar zaten.
wafflee_42 Hicrandemir Yok canım mamaya gecmedik daha. Kendi aciktigi zaman kıtlıktan cikmisa dönüyor,homurdanarak mecbur emiyor 😄
AselRuveydam_12 Sütünüzü sağıp kaşıkla verin biberonla vermeyin sakın memeyi tamamen bırakır yoksa geçici bi durum ama herkes yaşıyo hemen hemen bu dönemde
Hicrandemir Tugba94_yk yani bu meme reddi bi kaç gün sürer filan diyolar bi hafta oldu gecmedi ama inşallah geçer