Asel4433 canım benim kızımda öyleydi arkadasımla bulusucam dışarı çıktık arkadasımı gördü ağladı 2 saat susturamadım ne yemekden birşey anladım ne sohbetten. Ama 2,3 ay dışarıda gezerken bebek arabası üstünü açtım biraz normalleşti ama gene arada tanımadığı biri birşey dediğin de ağlayabiliyor. Ekmek almaya gittik birlikte arkamda kadın çirkin ne tatlısın dedi susturamadım özür diledi kadın mahcup oldu ordan cıkıp eve girene kadar susmadı.