Kizlar tadimlara başladık 5 ayda . Şuan 6 aylık olduk ama nedense bişey yedirmeye cesaret edemiyorum . Havuç yedirdim bir sıkıntı olmadı ,patates kabız yaptı. Kabakta da sorun yaşamadık . Çorba falan başlasam mi ne yapsam ya aslında ilk çocuğum değil ama . Oğlumda 4 aylıkken doktor kontrolünde başladık ona ne verrsem vereyim hiç bir sorun olmadı . Ama kızımda kabız ,pişik sorunları oldu o yüzden biraz tedirginim açıkçası . Çorba vermeye başlayayım yavaştan diyorum . Tarflerinixi bekliyorum.