Kızlar unıbaby deterjan kullanıyorum, yumuşatıcı kullanmıyorum 60 da da yıkasam çiğsi çiğsi kötü kokuyor çocuğumun çamaşırları. Hiç hoşuma gitmiyor. Başka deterjana geçmek istiyorum güzel kokan deterjan öneriniz varsa bilip kullandığınız isim paylaşır mısınız?