Fatmanaz Bende aynıyım çoğu şeyi unutuyorum. Ocakta yemeği unutmaktan evi falan yakmaktan çok korkuyorum vallahi evden çıkarken dönüp dönüp kapattım mi diye bakıyorum. İkizlerin doğumundan sonra ben benlikten çıktım aşırı dalgın aşırı unutkan odaklanamayan biri haline geldim. Aslında gitmek lazım Dr a gerçekten önemli şeyler bunlar ama onemsemiyoruz. Eşinle tartışma hiç sabah erkenden git Dr a anlat ver kanını değerlerine baktır. Bende gideyim en kısa zamanda bari