Oğlum 27 aylık olmak üzere..
Pazartesi günü inmemiş testisten ameliyat olacak ve bizim dudak bağımız da var . Bugün çocuk cerrahına bu durumu söyledim hocamıza göstereyim deyip fotoğraf cekti . Ameliyat saati için aradıklarında sordum bizim kararımıza bırakmışlar dudak bağı kesme işini. Diş hekimiyle de gorusseniz önce iyi olur denildi yani kesin olması açısından , babamın doktorunu aradım o da kestirebilirsin dedi , çocuğunda dudak bağı aldırmış olan var mı ?