Besraesin Bunu burada birçok kişiye önerdim, kendim de çok faydasını gördüm. Kızım 8 aylıkken birden bıraktı memeyi ve sağ göğsüm çok şişmişti. Yemek yerken masaya değdiğinde felaket ağrıyordu. Kalıp sabun koydum göğsümün ucuna denk gelecek şekilde ve sütyenle de destekledim orda durmasını. Sabunu koyduğum andan itibaren rahatladım. Geceleri sırt üstü yatıp göğsümün ucunu nazikçe tutup yukarı çekip salladım süt gitsin diye. Birkaç gece bu sallama işlemini tekrarladım. Bi hafta sonra sabunu çıkardım daha da bir şey olmadı çok şükür.