Saat başı emzir canım. Göğüs yaran varsa evde tahin varsa onun üzerine çıkan yağı sür iyi gelecektir. Kakasının yeşil olması normal, doyduğunun göstergesidir. Uyuduğunda poposunu aç, ıslak mendille sil. Topuğunu sıkarak uyandır. Mutlaka uyansın ve emzir. Ben doktor 2 saatte bir emecek dese de saat başı emziriyordum.